نگاه داشتن ایلان ماسک ترافیک کانال ترافیک

نگاه داشتن: ایلان ماسک ترافیک کانال ترافیک رفع ترافیک Elon Musk terafic Tech Culture

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی کم کردن تخفیف در معاملات ملک

    به گزارش دنیای اقتصاد؛ میانگین قیمت تخفیف در معاملات مسکن 9 منطقه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران – که بیش از 60 درصد خریدهای ملکی در آنجا انجام می شود – از حدو

    کم کردن تخفیف در معاملات ملک

    کم کردن تخفیف در معاملات ملک

    عبارات مهم : ایران

    تخفیف میانگین 5 درصدی در قیمت فایل های مناطق 1 تا 8 و 13 پای میز قرارداد

    به گزارش دنیای اقتصاد؛ میانگین قیمت تخفیف در معاملات مسکن 9 منطقه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران – که بیش از 60 درصد خریدهای ملکی در آنجا انجام می شود – از حدود 10 درصد سال گذشته به نزدیک 5 درصد رسیده هست. اگرچه در منطقه یک، تحت تاثیر مازاد عرضه واحدهای لوکس، همچنان شکاف دو رقمی -3/ 12 درصدی- بین «قیمت پیشنهادی» و «قیمت قطعی» وجود دارد، ولی در مناطق مصرفی و پرفروش، شرایط دریافت تخفیف جهت متقاضیان سخت شده است هست. چالش کم شدن قیمت تخفیف در فایل های کم متراژ، در صورت تجهیز بازار به یک ابزار مالی دو منظوره، برطرف می شود.

    کاهش قیمت «تخفیف» در فروش آپارتمان ها، آلارم بازار ملک جهت سیاست گذاران از بابت «پیامد اولیه غفلت از ابزار مالی تعادل ساز در معاملات مسکن» را به صدا درآورد. گزارش «دنیای اقتصاد» راجع به آخرین اوضاع سطح قیمت فایل های فروش ملک نشان می دهد: در مناطقی از پایتخت کشور عزیزمان ایران که محل انجام 63 درصد معاملات ماهانه مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، فاصله همیشگی بین «قیمت پیشنهادی» و «قیمت قطعی» فروش واحد مسکونی، از حدود 10 درصد در سال گذشته به نزدیک 5 درصد در تابستان امسال رسیده است که از نصف شدن شکاف بین این دو نوع قیمت در بازار ملک و «سخت شدن امکان دریافت تخفیف زیاد از فروشنده ها» حکایت دارد. هم اکنون میانگین «قیمت پیشنهادی» یا همان «قیمت اولیه» آپارتمان -که با اعلام فروشنده در فایل های عرضه درج می شود- در مناطق یک تا 8 و منطقه 13، متر مربعی 6 میلیون و 170 هزار تومان برآورد می شود و میانگین «قیمت قطعی» آپارتمان های فروش رفته نیز متری 5 میلیون و 880 هزار تومان است.

    کم کردن تخفیف در معاملات ملک

    این دو سطح قیمتی مشخص می کند: ارقام پیشنهادی فروشنده ها در جریان چکش کاری به وسیله دلالان و انجام مذاکره بین طرفین معامله، در نهایت به طور میانگین با «تخفیف» 6/ 4 درصدی همراه و به انجام قطعی معامله منجر می شود.

    بررسی های «دنیای اقتصاد» راجع به آنچه باعث افت قیمت «تخفیف» از نزدیک 10 درصد پارسال به کمتر از 5 درصد در حال حاضر شده، حاکی است: زیاد کردن تقاضای مصرفی جهت خرید آپارتمان های زیر 90 متر مربع و در نتیجه، کمبود نسبی این نوع املاک در مناطق نشانه خریداران، به عنوان نخستین علت این افت مطرح است که عملا قدرت چانه زنی جهت تخفیف زیاد و کاستن از سطح قیمت پیشنهادی به اندازه (نرخ) سال گذشته را محدود کرده هست. 64 درصد معاملات فروش آپارتمان در پایتخت کشور عزیزمان ایران به خرید واحدهای زیر 90 مترمربع تخصیص داده شده است دارد درحالی که سهم این واحدها در ساخت وسازهای سه سال اخیر، فقط 15 درصد بوده است.

    به گزارش دنیای اقتصاد؛ میانگین قیمت تخفیف در معاملات مسکن 9 منطقه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران – که بیش از 60 درصد خریدهای ملکی در آنجا انجام می شود – از حدو

    براساس این بررسی، تجهیز بازار معاملات مسکن به «تسهیلات لیزینگ» می توانست قدرت خرید دهک های میانگین رو به اوج را احیا کند و امکان خرید و فروش آپارتمان های متراژ بزرگ را فراهم بیاورد تا از این طریق، با جابه جایی مخاطبان تسهیلات لیزینگ از آپارتمان های کم متراژ به واحدهای بزرگ تر، «کمبود عرضه» جهت متقاضیان آپارتمان های زیر 90 مترمربع، تا حدودی برطرف شود. ولی هم اکنون، محرومیت خریداران مسکن از «تسهیلات لیزینگ» به عنوان یک ابزار مالی دو منظوره جهت اوضاع فعلی بازار معاملات ملک، دومین عامل برهم خوردن فاصله متعارف بین «قیمت پیشنهادی» و «قیمت قطعی» است.

    به رغم تصویب دستورالعمل راه اندازی بازار لیزینگ مسکن در آخرهای سال گذشته، شرکت های لیزینگ با یکسری موانع مرتبط با مقررات جدید، روبه رو هستند که مهمترین آن، ممنوعیت در نظر گرفته شده است جهت لیزینگ های بانکی در این حوزه هست. این ممنوعیت، امکان ایفای نقش «یک شرکت لیزینگ وابسته به بانک عامل بخش مسکن» که به صورت طبیعی باید در همین بخش فعالیت کند را سلب کرده و در عمل، عرصه را جهت تامین مالی سایر بخش ها از اعتبارات محدود این بانک -که مورد نیاز حیاتی بخش مسکن است- باز گذاشته است.

    نرخ «تخفیف» بر اساس آمارهای مربوط به قیمت پیشنهادی و قیمت قطعی معاملات ماه تیر 96 در 9 منطقه تهران، محاسبه شده است هست. تیر ماه امسال، اگر چه قیمت تخفیف در بازار مسکن، «نصف» شد ولی تغییرات نقطه ای «قیمت قطعی» -میزان زیاد کردن قیمت آپارتمان های فروش رفته نسبت به تیر سال گذشته- همچنان «تک رقمی» بود. میانگین قیمت قطعی مربوط به آپارتمان های فروش رفته در این 9 منطقه در تیر ماه امسال 8/ 5 درصد نسبت به تیر سال گذشته زیاد کردن پیدا کرد که از میزان تورم نقطه ای، کمتر بود.

    کم کردن تخفیف در معاملات ملک

    به این ترتیب، مقاومت فروشنده ها در چکش کاری «قیمت پیشنهادی»، فعلا نخستین پیامد نامعادله عرضه و تقاضای آپارتمان های کم متراژ به حساب می آید ولی در صورت رونق معاملات مصرفی در ماه های آتی و خلأ ابزار مالی تعادل ساز –لیزینگ- احتمال می رود شرایط بازار از بابت دامنه زیاد کردن قیمت های قطعی، جهت خریداران سخت تر شود. مناطق یک تا هشت و منطقه 13 به عنوان 9 منطقه مورد بررسی، طیف مشخصی از بازار منطقه ای مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران را شکل داده اند که مشمول بر آپارتمان های لوکس و مصرفی جهت دهک های متفاوت هستند.

    به گزارش «دنیای اقتصاد» واکنش‌ها فروشنده ها از بابت میزان اعمال تخفیف در قیمت های پیشنهادی، بین مناطق لوکس و مصرفی کاملا متفاوت شده است هست. میل ضعیف به خرید واحدهای مسکونی لوکس و متراژ بزرگ باعث شده است «بالاترین قیمت تخفیف» در بازار کنونی، از سمت فروشنده های منطقه یک در قیمت ها اعمال شود. در منطقه یک، قیمت «تخفیف» در جریان تبدیل «قیمت پیشنهادی» به «قیمت قطعی»، 3/ 12 درصد است به طوری که میانگین قیمت در فایل ها هنگام امضای قرارداد (انجام قطعی معامله) با حدود 5/ 1 میلیون تومان تخفیف در مترمربع، از متری 11 میلیون و 300 هزار تومان به 9 میلیون و 900 هزار تومان تبدیل می شود. ولی در مناطق مصرفی به خصوص در دو منطقه پرفروش بازار مسکن تهران، حجم بالای تقاضای مصرفی – نسبت به سایر مناطق- باعث شده است کمترین قیمت «تخفیف» از سوی فروشنده ها اعمال شود. قیمت «تخفیف» در مناطق 4 و 5 جهت فروش واحد مسکونی در حال حاضر براساس میانگین قیمت های پیشنهادی و قطعی، به ترتیب 2 درصد و 9/ 1 درصد است.

    به گزارش دنیای اقتصاد؛ میانگین قیمت تخفیف در معاملات مسکن 9 منطقه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران – که بیش از 60 درصد خریدهای ملکی در آنجا انجام می شود – از حدو

    دمای معاملات مسکن به لحاظ حجم فروش در منطقه 5، اندکی گرم تر از منطقه 4 هست. به همین دلیل، میزان تخفیفی که فروشنده های آپارتمان در منطقه 5 جهت خریداران قائل هستند، 1/ 0 واحد درصد کمتر از منطقه 4 هست. در این دو منطقه، میزان تخفیف ریالی که فروشنده های آپارتمان حاضرند ارائه کنند، حدود 100 هزار تومان در هر مترمربع است که البته جهت واحدهای زیر 60 مترمربع، شرایط دریافت تخفیف، باز هم سخت تر هست. ارقام مربوط به «قیمت پیشنهادی» فروش آپارتمان در 9 منطقه پایتخت کشور عزیزمان ایران از داده های سامانه کشور عزیزمان ایران فایل –سامانه مجازی اعلام فایل های فروش- استخراج شده است هست. همچنین مبالغ مربوط به «قیمت قطعی» نیز از دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، دریافت شده است است.

    به گزارش دنیای اقتصاد در حال حاضر وام اوراق مسکن –تسهیلات بدون سپرده- که با سقف 80 میلیون تومان در پایتخت کشور عزیزمان ایران پرداخت می شود، حدود 30 تا 40 درصد بهای خرید آپارتمان های ریز و کوچک متراژ را با احتساب میانگین قیمت مسکن در پایتخت، پوشش می دهد. ولی همین وام، جهت خرید آپارتمان های بزرگ –حداقل 100متری- حداکثر 17 درصد قدرت مالی خریداران را پوشش می دهد که عملا جهت این گروه از تقاضا، قابل استفاده و کاربردی نیست. حداقل قیمت واحدهای 100 مترمربع به اوج در پایتخت کشور عزیزمان ایران با احتساب میانگین قیمت مسکن در شهر که متری نزدیک به 4 میلیون و 600 هزار تومان هست، 460 میلیون تومان برآورد می شود.

    کم کردن تخفیف در معاملات ملک

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | آپارتمان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار