نگاه داشتن ایلان ماسک ترافیک کانال ترافیک

نگاه داشتن: ایلان ماسک ترافیک کانال ترافیک رفع ترافیک Elon Musk terafic Tech Culture

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی از ۲ تا ۱۲ میلیون! ، شرح روش تازه تعیین شهریه مدارس غیردولتی

    رئیس شرکت مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: فرایند تعیین و پرداخت شهریه مدارس غیردولتی تنها از طریق سامانه الکترونیک انجام خواهد شد.

    از ۲ تا ۱۲ میلیون! ، شرح روش تازه تعیین شهریه مدارس غیردولتی

    شرح روش تازه تعیین شهریه مدارس غیردولتی/ از ۲ تا ۱۲ میلیون!

    عبارات مهم : آموزش

    رئیس شرکت مدارس غیر دولتی و توسعه همکاری های مردمی گفت: فرایند تعیین و پرداخت شهریه مدارس غیردولتی تنها از طریق سامانه الکترونیک انجام خواهد شد.

    ایسنا نوشت: مجتبی زینی وند با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک مسئولیت و دغدغه ملی است و جهت پاسخگویی به آن تمام نهادها و مردم باید کمک کنند، اظهار کرد: سازوکار کمک به این وزارتخانه در اسنادبالادستی از جمله قانون شوراهای آموزش وپرورش فراهم شده است است و این قانون عالی ترین مرجع گره گشایی براساس شرایط ملی و محلی است.

    او ادامه داد: سه وظیفه مهم برنامه ریزی، نظارت و اجرا به عنوان وظایف مهم دستگاه اموزش و تربیت بر عهده شوراهای آموزش وپرورش است و نشانه قانون شوراها بسیج تمام امکانات و منابع ملی و محلی جهت ارتقای نظام اموزش و تربیت است.

    از ۲ تا ۱۲ میلیون! ، شرح روش تازه تعیین شهریه مدارس غیردولتی

    رئیس شرکت مدارس غیردولتی در ادامه گفت: در راس شوراهای آموزش و پرورش استانداران قرار دارند و ۱۶ دستگاه استان، صاحبنظران اموزش و تربیت، معتمدین و نمایندگان انجمن اولیا و مربیان در این شورا حضور دارند و تصمیمات اتخاذ شده است جهت کمک به آموزش وپرورش مورد نیاز الاجرا است.

    زینی وند ادامه داد: یکی از تاکیدات وزیر آموزش وپرورش این است که ظرفیت شوراها تقویت شود و کارهای خوبی در این خصوص انجام شده است هست. جلسات شورا در تمام استان ها به صورت مستمر برگزار می شود همچنین بخشی از مواد قانون شوراها احیا شده است است ولی مسئله مهم بند ۳ ماده ۱۳ این قانون است که تکالیفی را جهت شهرداری ها مشخص کرده است.

    رئیس شرکت مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: فرایند تعیین و پرداخت شهریه مدارس غیردولتی تنها از طریق سامانه الکترونیک انجام خواهد شد.

    او گفت: در ماده ۱۳ تاکید شده است است علاوه بر عوارضی که شهرداری ها می گیرند باید تا ۵ درصد عوارض صدور پروانه را جهت آموزش وپرورش در نظر بگیرند و این مسئله در بعضی مناطق انجام نمی شود یا اگر انجام می شود به صورت کامل نیست و انتظار داریم با توجه به حساسیت استانداران این مسئله پیگیری شود.

    تغییر روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی

    زینی وند در ادامه راجع به عوض کردن روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی گفت: امسال الگوی شهریه را با توجه به آسیب شناسی نسبت به سال های گذشته تدوین کردیم و جهت اجرای صحیح آن سامانه الکترونیک فعال شده است است که تمام فرایند تعیین شهریه در این سامانه انجام می شود و موسسان مدارس غیردولتی از اول تا ۱۵ اسفند ماه باید اطلاعات را در سامانه وارد کنند و از ۱۵ تا آخر اسفند ادارات آموزش وپرورش باید اطلاعاتی که به وسیله موسسان وارد شده است را بررسی و میزان شهریه به وسیله مناطق آموزش وپرورش براساس هزینه تمام شده است در هر مدرسه مشخص شود. شهریه تعیین شده است در سامانه قرار می گیرد و دسترسی خانواده ها به میزان شهریه هر مدرسه مشخص است.

    از ۲ تا ۱۲ میلیون! ، شرح روش تازه تعیین شهریه مدارس غیردولتی

    رئیس شرکت مدارس غیردولتی ادامه داد: تمام فرایند الگوی شهریه براساس فعالیت های آموزشی و پرورشی و عملکرد مدرسه مشخص است و شهریه هر مدرسه در سامانه اعلام می شود. خانواده ها بعد از عضویت نهایی دانش آموز پرینتی را از طریق سامانه دریافت می کنند که شهریه در آن مشخص است و بعد از عقد قرارداد که به صورت الکترونیک است – و دیگر قرارداد دستی نداریم- پیامکی به خانواده مبنی بر اینکه فرزند شما در این مدرسه عضویت کرده و میزان شهریه آن ارسال می شود. جهت نظارت بر اینکه عضویت نهایی شده است و پیامک ارسال شده است یا خیر سامانه پاسخگویی را در نظر گرفته ایم که به صورت پوستر در معرض دید خانواده ها هنگام عضویت قرار دارد.

    او با اشاره به اینکه دو نوع شهریه داریم، اظهارکرد: شهریه مصوب که تحت عنوان شهریه الزامی از آن یاد می کنیم مشمول بر هزینه ای است که جهت ساعات مصوب وزارت آموزش وپرورش و فوق برنامه های درسی در نظر گرفته می شود و شهریه مصوب را از غیرمصوب جدا کرده ایم شهریه مصوب هنگام عضویت مشخص و در قرارداد ذکر شده است است و خانواده ها جهت پرداخت آن الزام دارند.

    رئیس شرکت مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: فرایند تعیین و پرداخت شهریه مدارس غیردولتی تنها از طریق سامانه الکترونیک انجام خواهد شد.

    ۱۳ آیتم در تعیین شهریه تاثیر دارد

    زینی وند راجع به تفاوت بین شهریه مصوب مدارس گفت: این تفاوت مربوط به برنامه های آموزشی و پرورشی است که به وسیله مدارس ارائه می شود. در الگوی شهریه ۱۳ آیتم در تعیین شهریه تاثیر دارد از جمله نیروی انسانی و میزان اجاره فضا البته امسال جهت اجاره، نظارت تعیین کرده ایم تا متناسب با عرف جامعه و اقتضائات منطقه، حداقل و حداکثری به وسیله ادارت آموزش وپرورش در نظر گرفته شود.

    از ۲ تا ۱۲ میلیون! ، شرح روش تازه تعیین شهریه مدارس غیردولتی

    کمترین و بیشترین میزان شهریه ثابت مدارس غیردولتی در سال تحصیلی گذشته

    وی با اشاره به کمترین و بیشترین میزان شهریه ثابت مدارس غیردولتی در سال تحصیلی گذشته گفت: کمترین شهریه دوره ابتدایی یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و بیشترین ۶ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان. در دوره متوسطه اول کمترین شهریه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و بیشترین۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در دوره متوسطه دوم کمترین شهریه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و بیشترین ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کمترین شهریه دوره پیش دانشگاهی ۵ میلیون تومان و بیشترین ۱۲ میلیون تومان بود.

    رئیس شرکت مدارس غیردولتی در ادامه با تشریح شهریه دوم در مدارس غیردولتی گفت: این شهریه مربوط به فعالیت های فوق برنامه غیردرسی مانند آمادگی کنکور، ربوکاپ، آموزش زبان و مهارت ها است که این آموزش ها اختیاری است و پرداخت شهریه آن در اختیار خانواده هاست. این فعالیت ها و میزان هزینه آن به وسیله انجمن اولیا و مربیان مدرسه مشخص و به ادارات آموزش وپرورش پیشنهاد می شود که در صورت تایید در سامانه قرار می گیرد.

    زینی وند ادامه داد: سال های گذشته شهریه فعالیت های تابستانی را داشتیم که بابت حضور دانش آموز در برنامه فعالیت های تابستانی دریافت می شد و رقم آن نباید زیاد از ۱۰ درصد شهریه مصوب باشد.

    او با اشاره به اینکه بعضی از هزینه ها آموزشی نیست و ارتباطی به شهریه ندارد، گفت: این هزینه ها در مدارس دولتی و شاهد هم وجود دارد مانند سرویس، هزینه غذا یا لوازم التحریر البته امسال شرکت پشتیبانی خدمات آموزشی مدارس غیردولتی را تشکیل خواهیم داد که وزارت آموزش وپرورش مجوز آن را داده است تا تمام پرداخت های مربوط به سرویس،غذا و لباس متناسب با عرف جامعه باشد و با استعلام از صنف مربوطه میزان هزینه مشخص و به وسیله اعضای شرکت که از موسسان مدارس غیردولتی هستند نظارت شود. در حقیقت این شرکت جهت پشتیبانی از مدارس غیردولتی و ساماندهی هزینه های غیرآموزشی فعال خواهد شد.

    زینی وند که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: از خانواده ها می خواهیم که حتما پیگیر ارسال پیامک عضویت باشند. اگر از مدرسه ای نارضایتی به لحاظ دریافت شهریه اضافه وجود داشته باشد، ناظر مقیم مستقر خواهیم کرد و تیم نظارتی مرکب از نمایندگان آموزش وپرورش هفته آینده به عنوان ناظر مقیم در ادارت آموزش وپرورش مناطق یک تا ۶ مستقر خواهند شد.

    واژه های کلیدی: آموزش | میلیون | آموزشی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار