نگاه داشتن ایلان ماسک ترافیک کانال ترافیک

نگاه داشتن: ایلان ماسک ترافیک کانال ترافیک رفع ترافیک Elon Musk terafic Tech Culture

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی رهبری از روحانی حمایت می‌کنند / خرازی

    رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به حمایت رهبری از دولت گفت: حتی هنگامی که بعضی در زمانی خواهان استعفای حسن روحانی شدند، ایشان مخالف بودند و گفتند که وی

    رهبری از روحانی حمایت می‌کنند / خرازی

    خرازی: رهبری از روحانی حمایت می کنند

    عبارات مهم : ایران

    رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به حمایت رهبری از دولت گفت: حتی هنگامی که بعضی در زمانی خواهان استعفای حسن روحانی شدند، ایشان مخالف بودند و گفتند که وی باید در قدرت باقی بماند و تمام تلاشش را جهت غلبه بر پرسشها انجام دهد.

    به گزارش ایسنا، سیدکمال خرازی، مدیر شورای راهبردی روابط خارجی، در گفت وگو با فرانسه 24، در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدام کشور عزیزمان ایران در برابر تحریم های اعمالی آمریکا گفت: همه خروج آمریکا از توافق هسته ای را محکوم کرده اند، از جمله مردم کشور عزیزمان ایران که از تحریم ها زجر می کشند. آن ها مدعی شده است اند که دولت را تحریم کرده اند ولی در واقع این مردم اند که تحریم شده است اند. بزرگسال ها، فرزند ها و زنان تحریم شده است اند و ما قطعا چاره ای جز مقاومت نداریم.

    رهبری از روحانی حمایت می‌کنند / خرازی

    وی در پاسخ به سوالی حول محور وعده های محقق نشده اروپا در قبال کشور عزیزمان ایران گفت: آن ها قول داده اند چیزهایی که آماده کرده اند در آینده ای نزدیک عملیاتی خواهد شد. تا بدهید جای کار که به آن ها اعتماد کرده ایم.

    وی در پاسخ به اینکه آیا صبر ایرانی ها جهت باقی ماندن در توافق هسته ای برجام رو به آخر هست، افزود: آن هایی باید بازخواست شوند که عملیاتی شدن وعده های ارزش را تسریع نمی کنند. تا بدهید جای کار، کشور عزیزمان ایران شکیبایی نشان داده و همچنان بخشی از این توافق بوده هست. کشور عزیزمان ایران نباید بازخواست شود که آیا همچنان در توافق باقی مانده هست. طرف دیگر که تامل می کند باید مورد بازخواست قرار بگیرد.

    رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به حمایت رهبری از دولت گفت: حتی هنگامی که بعضی در زمانی خواهان استعفای حسن روحانی شدند، ایشان مخالف بودند و گفتند که وی

    خرازی در پاسخ به پرسش مجری در قبال اتهامات وارده به کشور عزیزمان ایران از طرف فرانسه و دانمارک اظهار کرد: دشمنانی علیه روابط میان کشور عزیزمان ایران و اروپا وجود دارد. ما باور داریم که این ها توطئه ای علیه روابط عادی میان کشور عزیزمان ایران و کشورهای اروپایی است و امیدواریم که این مسئله ثابت شود.

    وی در ادامه با اشاره به این که «دولت دانمارک اطلاعات خود را از موساد گرفته است»، بیان کرد: این اطلاعات از اسرائیل می آید. آن ها گفته اند که این اطلاعات را به دولت دانمارک داده اند؛ ولی این که می گویند یک مرد نروژی عکاسی کرده، مضحک هست. این ها همه اتهام است و ربطی به کشور عزیزمان ایران ندارد.

    وی در پاسخ به این که آیا رهبر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بعد از اعلام تحریم های ضدایرانی آمریکا، همچنان پشت حسن روحانی مانده است؟ اعلام کرد: حضرت آیت الله خامنه ای از دولت حمایت می کنند و این را نیز اعلام کرده اند. حتی هنگامی که بعضی در داخل زمانی خواهان استعفا حسن روحانی شدند، ایشان مخالف بودند و گفتند باید در قدرت باقی بماند و تمام تلاشش را جهت غلبه بر پرسشها انجام دهد.

    رهبری از روحانی حمایت می‌کنند / خرازی

    خرازی در پاسخ به پرسش مجری شبکه فرانسه 24 مبنی بر دلایل حضور نیروهای ایرانی در سوریه و عراق بعد از شکست داعش اظهار کرد: یکی از دلایل حضور ما در سوریه و عراق، جنگ داخلی هست. حضور ما به دعوت خود آن کشورها انجام گرفته هست. علت دیگر امنیت ملی کشور عزیزمان ایران هست. داعش در شرف تسخیر دمشق و بغداد بود و آن ها می توانستند به مرز کشور عزیزمان ایران بیایند. بعد ما نه تنها به خاطر دولت های سوریه و عراق، بلکه به خاطر امنیت ملی خودمان نیز آنجا بوده ایم.

    وی همچنین در رابطه با روابط کشور عزیزمان ایران با سایر کشورهای منطقه گفت: روابط میان ایرانی ها با عراقی ها و سوری ها و لبنانی ها تاریخچه ای طولانی دارد. قرن هاست که ایرانی ها و آن ها به یکدیگر نزدیک بوده اند. اخیرا در اربعین، دو میلیون ایرانی جهت شرکت در این مراسم به عراق سفر کردند و مردم عراق از آن ها میزبانی کردند. بعد روابط کشور عزیزمان ایران با عراقی ها و همچنین سوری ها و لبنانی ها دوستانه و معنوی است و این چیزی نیست که با زور به دست بیاید.

    رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به حمایت رهبری از دولت گفت: حتی هنگامی که بعضی در زمانی خواهان استعفای حسن روحانی شدند، ایشان مخالف بودند و گفتند که وی

    وی در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر ترساندن حزب الله جهت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: حزب الله در حال دفاع از محدوده لبنان هست. حزب الله همانی بود که اسرائیل را از لبنان بیرون راند. اسرائیل لبنان را تسخیر کرده بود. آن ها (حزب الله) حق آن را دارند که با اشغال مقابله کنند و با اشغال کنندگان بجنگند.

    رئیس شورای راهبردی روابط خارجی همچنین گفت: کشور عزیزمان ایران از لحاظ سیاسی از حوثی ها حمایت می کند؛ چراکه آن ها تنها به دنبال جایی در دولت آینده خود هستند.

    رهبری از روحانی حمایت می‌کنند / خرازی

    خرازی در پاسخ به پرسش مجری که پرسید آیا کشور عزیزمان ایران از مذاکرات صلح حمایت می کند؟، پاسخ داد: ما قطعا از مذاکرات صلح حمایت می کنیم. ما با بعضی از کشورهای اروپایی بر سر مسئله یمن در حال همکاری هستیم ولی متاسفانه عربستان سعودی همکاری نمی کند.

    وی در رابطه با کمک مالی عربستان به منافقین و دسیسه چینی سعودی ها جهت ترور مقامات ارشد ایرانی و برهم زدن اقتصاد جمهوری اسلامی ابراز کرد: این پرسشها عجیب نیست. عربستان سعودی هر لحظه حامی تروریسم و آن هایی که خواهان کشتن ایرانی ها هستند، بوده هست. این ذهنیت و ذات آن هاست.

    وی در پاسخ به رغبت کشور عزیزمان ایران جهت مذاکره با سعودی ها اعلام کرد: قطعا ما هر لحظه مایل به مذاکره با عربستان و سایر کشورها جهت اصلاح شرایط منطقه بوده ایم.

    خرازی در ادامه با اشاره به وخامت اوضاع در منطقه افزود: تنها با مذاکره کشورهای کلیدی خاورمیانه می توان به شرایط بهتر دست یافت.

    وی در پاسخ به سوالی در مورد حقوق بشر و اوضاع دوتابعیتی ها در کشور عزیزمان ایران گفت: هر کشوری دشمن های خود را دارد و کسانی هستند که مرتکب جرم می شوند. در فرانسه نیز آن ها را دستگیر و محاکمه می کنند. در کشور عزیزمان ایران نیز این چنین است.: قوه قضاییه پرونده این اشخاص را پیگیری می کند؛ ولی اگر مسئله امنیت ملی مطرح باشد، دولت این حق را دارد که اقدام و این اشخاص را محاکمه کند و دریابد که مسئله این اشخاص چیست.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | ایرانی | تحریم ها | حسن روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار